onsdag 13. februar 2008

Modul 5

Jeg har tenkt å velge Interiør og Utstillingsdesign til neste år, derfor valgte jeg å jobbe med det denne uken.

Problemstilling: Hvordan tegne et tenåringsrom?

Jeg tegnet et ettpunktsperspektiv tenåringsrom, jeg lagde en del fargeutprøvinger med fargeblyant, maling, og tapet.

Jeg innredet rommet med møbler, lys og bilder.
Jeg valgte å ha litt sterke farger, samtidig å ha en del svart, kanskje litt dystert, men jeg synes det passer til tenåringer.
Som du ser er det en del elektiske apparater, fordi det er det ungdommer ofte har på rommene sine.


Jeg lagde også noen sider med bilder og tapeter for å få litt inspirasjon.

Jeg er ganske misfornøyd med at det er vanskelig å få akrylfargen til å se jevnt ut, det ble ikke så bra, men ellers synes jeg det gikk greit, jeg er ihvertfall fornøyd.


Nedenfor er det noen bilder av hva jeg har laget:

På dette bildet ser du sluttresultatet.



Her er en fargeutprøvning, jeg har brukt maling.



Her er det tapetprøver.



Her er det enda en utprøvning, jeg har brukt tapet.

Ingen kommentarer: