mandag 21. januar 2008


Hei, jeg heter Caroline.
Jeg går Design og Håndverk ved Bjørkelangen VGS.
Til neste år har jeg planer om å gå Interiør og utstillingsdesign.
Her på bloggen skal jeg følge hva som foregår på skolen.
Kommenter gjerne innleggene!

Ingen kommentarer: