skip to main
|
skip to sidebar
Carolines Blogg
mandag 21. januar 2008
Hei, jeg heter Caroline.
Jeg går Design og Håndverk ved Bjørkelangen VGS.
Til neste år har jeg planer om å gå Interiør og utstillingsdesign.
Her på bloggen skal jeg følge hva som foregår på skolen.
Kommenter gjerne innleggene!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(9)
►
april
(3)
►
mars
(1)
►
februar
(2)
▼
januar
(3)
PhotoShop!
Blogg Fordeler:-Skrive på PC-Sosialt (Kommentarer...
Hei, jeg heter Caroline.Jeg går Design og Håndverk...
Om meg
Caroline
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar